Verhuizen met inboedelopslag

U gaat verhuizen en u wilt uw meubelen en huisraad in de opslag hebben. Wat komt daarbij kijken en hoe gaat dat?

Bent u op zoek naar een geschikte opslag voor uw huisraad omdat:

  • Uw huis al is verkocht, maar uw toekomstige woning is nog niet gereed?
  • Uw vloer is beschadigd of de vloer moet opnieuw worden gelakt?
  • U bezig bent met een verbouwing of renovatie?
  • U thuis te veel meubilair heeft?
  • U bijvoorbeeld een droomreis rond de wereld wilt maken?

Dan kunnen wij u daarbij helpen met onze eigen inboedel opslag. Door onze werkwijze hoeven wij uw huisraad slechts één keer in te laden en één keer uit te laden. Wij hebben hierdoor ongeveer de helft van de arbeidstijd nodig t.o.v. een self storage.

Hoe gaan wij te werk?

Stap 1: Wij plaatsen onze speciale opslag containers in onze verhuisauto. 

Stap 2: Wij rijden naar uw huis en verpakken uw meubelen in de opslag containers.

Stap 3: Vervolgens rijden wij terug naar onze inboedel opslag en halen met onze elektrische heftruck de opslag containers eruit.

Stap 4: Op de door uw gewenste dag plaatsen wij uw huisraad terug op uw gewenste locatie.

Veelgestelde vragen

Staan mijn meubels veilig opgeslagen? 
Ja, want wij houden toezicht en controle op onze opslag. Dit kunnen wij waarborgen door het gebruik van een nauwkeurig logboek, beveiligingscamera’s en ons geavanceerde alarmsysteem met bewegingsdetectoren. Ook hebben wij in onze inboedel opslag maatregelen getroffen ter preventie van brand en ongedierte.

Kan ik tussentijds bij mijn opslag komen?
Ja, maar het is belangrijk dat u dit van te voren aangeeft. Wij houden er dan rekening mee bij het inladen van uw meubelen en huisraad. 

Hoe wordt er met mijn opslag omgegaan? 
Het is belangrijk dat u uw inboedel net zo terug krijgt als dat u het aan ons meegeeft. Wij creëren daarvoor de juiste condities in onze opslag. Dat houdt o.a. in dat wij:

  • Geen voertuigen binnen stallen vanwege roetuitstoot en vocht (bijv: regenwater).
  • Speciale opslagdekens gebruiken om uw meubelen in te verpakken.
  • Uw kwetsbare schilderijen en kunst in schilderijdozen, noppenfolie of opslagdekens verpakken.
  • Uw matrassen beschermen tegen vuiligheid met matrashoezen.
  • Tuinmeubilair eerst laten drogen alvorens wij de container afsluiten.

Wat mag er niet in de opslag?
Om de juiste condities in de opslag te kunnen waarborgen zijn wij strikt naar klanten toe over wat er niet in de opslag mag:

  • Volle bloempotten. Bloempotten moeten leeg en schoon zijn om ongedierte en schimmel te voorkomen.
  • Gassen of chemicaliën mogen niet in de opslag in verband met de brandveiligheid.
  • Geen levensmiddelen in verband met risico op schimmel
  • Geen geopende verpakkingen van vloeistoffen omdat er kans is op lekken.

Is mijn opslag verzekerd?
Ja, uw opslag is bij ons verzekerd volgens de All-in Verhuizerspolis van TVM. Zie onze Algemene Voorwaarden voor de exacte voorwaarden.

Hoe weet ik dat mijn inboedel niet (per ongeluk) verwisseld wordt met die van een ander?
Nee, wij werken met een locatiesysteem en de inboedels worden separaat van elkaar opgeslagen in onze opslagcontainers. Verder vullen wij samen met u een inventarislijst in. De containers hebben een eigen nummer en deze nummers worden vermeld op de inventarislijst waar u ook een kopie van krijgt.

Hoe gaat de facturatie?
Wij factureren de opslag maandelijks aan u door, echter rekenen wij alleen het aantal dagen door dat uw huisraad daadwerkelijk bij ons opgeslagen staat. U betaalt bij ons dus niet één week als het maar één dag in de opslag staat.

Betaal ik niet te veel?
Nee, onze prijs is gebaseerd op de grootte van uw opslag en is geheel op maat. Door het gebruik van opslag units kunnen wij een scherpere prijs aanbieden dan onze concurrentie die veelal gebruik maakt van grotere opslag containers.

Meer vragen?

U heeft niet dagelijks te maken met opslag en ik kan begrijpen dat u hier nog vragen over heeft. U kunt met mij contact opnemen via onderstaande gegevens:

Bereken nu de kosten van uw verhuizing

verhuis offerte aanvragen Ja, ik wil een gratis offerte
Uw tevredenheid staat bij ons voorop!
Klantenvertellen beoordelingen 9,3
260+ beoordelingen

Waarom A.N. Verhuizers?

  • Scherpe vaste prijzen
  • Offerte binnen 24 uur na taxatie
  • Persoonlijk & professioneel
  • Handig (gratis) verhuispakket!
  • Flexibel, alles is mogelijk
Offerte aanvragen
Wij hebben alle verhuismaterialen voor je verhuizing beschikbaar.
Dag, ik ben Arjan Nazari

Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op of kom eens langs voor advies. Ik denk graag met je mee.

Een greep uit onze verhuisdiensten

Ervaren verhuisbedrijf bij u in de buurt

Uw zorgeloze verhuizing

Inmiddels hebben wij vele tevreden klanten mogen verhuizen naar hun nieuwe start. Deze klanten beoordelen onze service met een gemiddelde score van 9,5. Bent u de volgende? Klik hier om ook een offerte aan te vragen!

Arjan Nazari

Eigenaar @ A.N. Verhuizers

Hoi, ik ben Arjan!

Samen met mijn team help ik u graag om uw verhuizing van A-Z soepel te laten verlopen.

Heeft u een vraag of wilt u graag wat meer informatie? Stuur dan gerust een berichtje via Whatsapp.

Ik probeer dan zo snel mogelijk op uw bericht te reageren!