U gaat verhuizen en u wilt uw meubelen en huisraad in de opslag hebben. Wat komt daarbij kijken en hoe gaat dat?
Bent u op zoek naar een geschikte opslag voor uw huisraad omdat:
Dan kunnen wij u daarbij helpen met onze eigen inboedel opslag. Door onze werkwijze hoeven wij uw huisraad slechts één keer in te laden en één keer uit te laden. Wij hebben hierdoor ongeveer de helft van de arbeidstijd nodig t.o.v. een self storage.
Stap 1: Wij plaatsen onze speciale opslag containers in onze verhuisauto.
Stap 2: Wij rijden naar uw huis en verpakken uw meubelen in de opslag containers.
Stap 3: Vervolgens rijden wij terug naar onze inboedel opslag en halen met onze elektrische heftruck de opslag containers eruit.
Stap 4: Op de door uw gewenste dag plaatsen wij uw huisraad terug op uw gewenste locatie.
Staan mijn meubels veilig opgeslagen?
Ja, want wij houden toezicht en controle op onze opslag. Dit kunnen wij waarborgen door het gebruik van een nauwkeurig logboek, beveiligingscamera’s en ons geavanceerde alarmsysteem met bewegingsdetectoren. Ook hebben wij in onze inboedel opslag maatregelen getroffen ter preventie van brand en ongedierte.
Kan ik tussentijds bij mijn opslag komen?
Ja, maar het is belangrijk dat u dit van te voren aangeeft. Wij houden er dan rekening mee bij het inladen van uw meubelen en huisraad.
Hoe wordt er met mijn opslag omgegaan?
Het is belangrijk dat u uw inboedel net zo terug krijgt als dat u het aan ons meegeeft. Wij creëren daarvoor de juiste condities in onze opslag. Dat houdt o.a. in dat wij:
Wat mag er niet in de opslag?
Om de juiste condities in de opslag te kunnen waarborgen zijn wij strikt naar klanten toe over wat er niet in de opslag mag:
Is mijn opslag verzekerd?
Ja, uw opslag is bij ons verzekerd volgens de All-in Verhuizerspolis van TVM. Zie onze Algemene Voorwaarden voor de exacte voorwaarden.
Hoe weet ik dat mijn inboedel niet (per ongeluk) verwisseld wordt met die van een ander?
Nee, wij werken met een locatiesysteem en de inboedels worden separaat van elkaar opgeslagen in onze opslagcontainers. Verder vullen wij samen met u een inventarislijst in. De containers hebben een eigen nummer en deze nummers worden vermeld op de inventarislijst waar u ook een kopie van krijgt.
Hoe gaat de facturatie?
Wij factureren de opslag maandelijks aan u door, echter rekenen wij alleen het aantal dagen door dat uw huisraad daadwerkelijk bij ons opgeslagen staat. U betaalt bij ons dus niet één week als het maar één dag in de opslag staat.
Betaal ik niet te veel?
Nee, onze prijs is gebaseerd op de grootte van uw opslag en is geheel op maat. Door het gebruik van opslag units kunnen wij een scherpere prijs aanbieden dan onze concurrentie die veelal gebruik maakt van grotere opslag containers.
U heeft niet dagelijks te maken met opslag en ik kan begrijpen dat u hier nog vragen over heeft. U kunt met mij contact opnemen via onderstaande gegevens:
Wij hebben alle verhuismaterialen voor je verhuizing beschikbaar.
Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op of kom eens langs voor advies. Ik denk graag met je mee.
Inmiddels hebben wij vele tevreden klanten mogen verhuizen naar hun nieuwe start. Deze klanten beoordelen onze service met een gemiddelde score van 9,5. Bent u de volgende? Klik hier om ook een offerte aan te vragen!
Google review16 januari 2025Super service, alles gebeurde zoals afgesproken, voorzichtig en netjes omgegaan met onze spullen, en met prettige aardige medewerkers! Al twee keer goed bevallen!
Google review16 januari 2025Alles heel goed verlopen. Kwamen op tijd, werken netjes en hard. Zeer vriendelijk.
Google review16 januari 2025Prima verhuizers: professioneel en vriendelijk
Google review19 november 2024Fijn betrouwbaar bedrijf. Aardige en deskundige medewerkers. We hebben ze met name gevraagd voor de grote stukken zoals kasten en bed. Het demonteren en weer monteren hebben de jongens perfect verzorgd.
Google review20 oktober 2024Ik zeg, huur deze verhuizers in 3 mannen werken als een team. Zijn netjes en beleefd en werken met respect voor je spullen. Vakwerk is het en mag betaald worden. En de prijs kom op zeg….. Daar wordt werk voor geleverd. Maar vinden wij helemaal te betalen. Ook telefonisch is men erg zorgvuldig en adequaat. Wij zeggen klasse A.N verhuizers.
Google review13 oktober 2024Goede afspraken, heldere communicatie, empathie voor de situatie, vriendelijke en behulpzame harde werkers. Het ging allemaal vlotjes en ook een goede service nog achteraf.
Google review28 augustus 2024Afgelopen week voor de derde keer in ongeveer 8 jaar verhuisd met A.N. Verhuizers. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen, snelle en zorgvuldige verhuizing, super goed team en echt goede verhuizers. Als we ooit nog eens verhuizen dan zeker met A.N. Verhuizers.
Google review20 augustus 2024Ben zeer tevreden over A.N.Verhuizers,ze hebben ons fantastisch geholpen voor een redelijke prijs en zijn tot s’avonds laat nog bereikbaar,ze waren een half uur eerder klaar als afgesproken,dit werd in vermindering op de nota gebracht,fijne spontane mannen !
Google review3 maart 2024A.N. VERHUIZERS (Elst) heeft mij vriendelijk, snel, efficiënt geholpen door een aantal grote kasten (incl een antieke kast) en een grote loodzware tafel voor mij te versjouwen. Ze gingen professioneel dus ook voorzichtig te werk. Een kleine klus vergeleken met een verhuizing, maar ik zou het grotere werk zeker aan ze toevertrouwen! 100% tevreden, dus 5 sterren.
Voor de tweede keer fantastisch!16 augustus 2023De eerste keer dat ik met AN Verhuizers ging verhuizen, was fantastisch. Echt aanpakken en niet zeuren tot de laatste minuut!
De tweede keer was de koffie nog niet klaar. Geen gemopper, maar dan eerst maar aan de slag en binnen no time was ik over.
Meer reviews?Uw ervaring staat voor ons op #1. Dat doen we door vakkundig en snel te werk te gaan, zo goed mogelijk te communiceren en dat alles tegen voordelige tarieven. We zijn dan ook trots op alle positieve reviews!
Bekijk alle reviews Offerte aanvragen
Arjan Nazari
Eigenaar @ A.N. Verhuizers