Is uw bedrijf gegroeid en wordt het tijd om te verhuizen naar een nieuwe locatie? Het verhuizen van huis naar huis is al een flinke opgave. Bij het verhuizen van een volledig bedrijf, komt nog veel meer kijken. U wilt op de meest efficiënte manier van de huidige locatie, naar een nieuwe locatie. Zoekt u een betrouwbaar verhuisbedrijf dat hierin is gespecialiseerd? Dan helpen wij u graag.
Een zakelijke verhuizing is niet te vergelijken met een particuliere verhuizing. Er komt zoveel meer bij kijken en vergt dan ook een grondige voorbereiding. Natuurlijk brengt dit ook de nodige kosten met zich mee. Voor het verhuizen van uw bedrijf moet u het proces van uw onderneming tijdelijk stilleggen of aanpassen. Uiteraard is het van belang dat deze tijdelijke onderbreking zo kort mogelijk duurt.
Een goede planning is dan ook essentieel. Wat kom er allemaal kijken bij een bedrijf verhuizen? Waar moet u aan denken en hoe kunt u dit het beste aanpakken? Gaat u zelf aan de slag of besteedt u dit liever uit aan een professioneel verhuisbedrijf?
Het allerbelangrijkste van een bedrijfsverhuizing is de planning. Zorg ervoor dat u een strakke planning hebt en vooral dat hier ook aan wordt gehouden tijdens de verhuizing. Uw klanten dienen ingelicht te worden van de verhuizing, maar denk bijvoorbeeld ook aan leveranciers. Laat uw leveranciers op tijd weten dat er een verhuizing aan zit te komen. Daarmee voorkomt u verwarring.
Moet uw personeel tijdelijk naar huis? Zorg er dan voor dat dit niet onnodig lang duurt en dat ze hun werk zo goed mogelijk vanuit huis kunnen voortzetten.
Als de verhuizing eenmaal volbracht is, is het belangrijk dat het bedrijf zo snel mogelijk weer operationeel is. Zo kunnen de klanten weer snel terecht en kan het personeel weer aan de slag.
Een draaiboek is bij een bedrijfsverhuizing een onderdeel van de planning. Zet alles op een rij en werk de planning uit. Houd de planning en de tijd die u hiervoor uittrekt wel realistisch.
Plan uw kostbare tijd goed in. Tijd kost geld. Dit geldt voor alle bedrijven. Als ondernemer of manager is het fijn als eventuele medewerkers zo lang mogelijk door kunnen werken en op de nieuwe locatie ook zo snel mogelijk weer hun werkzaamheden kunnen hervatten.
Afhankelijk van het type bedrijf wat u heeft, kan het verstandig zijn om de verhuizing deels in het weekend uit te voeren. Zo verliest u geen kostbare tijd. Mocht u in het weekend ook open zijn, dan kunt u de verhuizing het beste inplannen aan de hand van de drukte per dag.
De planning is belangrijk, maar uiteindelijk moet de verhuizing natuurlijk ook goed en grondig uitgevoerd worden. Als we uitgaan van een gemiddelde kantoorverhuizing, dan zijn er behoorlijk wat stoelen, tafels, bureaus en andere kantoorbenodigdheden die vervoerd moeten worden. Zorg ervoor dat het vervoer goed geregeld is, maar denk ook aan materiaal zoals steekwagens, verhuisdozen en beschermliften.
Kunt u het meubilair niet direct bij de nieuwe locatie kwijt? Maak dan gebruik van een tijdelijke opslagdienst. Bij AN Verhuizers bieden wij een tijdelijke opslag voor uw meubilair aan. We kunnen u dus niet alleen helpen met het verhuizen van uw bedrijf, maar bieden ook een tijdelijke opslag voor uw kantoormeubilair.
Meer weten over onze mogelijkheden? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
Wij hebben alle verhuismaterialen voor je verhuizing beschikbaar.
Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op of kom eens langs voor advies. Ik denk graag met je mee.
Inmiddels hebben wij vele tevreden klanten mogen verhuizen naar hun nieuwe start. Deze klanten beoordelen onze service met een gemiddelde score van 9,5. Bent u de volgende? Klik hier om ook een offerte aan te vragen!
Een keurig verhuisbedrijf25 mei 2022Zeer nette mannen die snel en vakkundig de inboedel in de vrachtauto hadden geladen.
Alles soepel en zonder schade vakkundig over gehuisd.
Volgens afspraak ruim dozen geleverd en ook weer opgehaald .
Dit bedrijf is een aanrader en ook de prijs is zeer gunstig.
De verhuizing verliep professioneel en naar tevredenheid25 mei 2022Enkele aandachts/kritiekpuntjes:
– Het werd ons op de donderdag pas duidelijk dat de verhuiswagen een nacht in opslag ging en pas de volgende dag bij de nieuwe woning zou arriveren (de communicatie hierover had wat duidelijker gekund).
– Er werd niet altijd goed op de dozen gekeken of er breekbare spullen in zaten (maar er is niks kapot gegaan).
– Bij het uitladen is een houten bank (door schuiven) ontzet, dit ia niet verholpen.
– Door het gewicht van de verhuiswagen is de oprit enigszins verzakt op enkele punten.
Goede service en uitvoering23 mei 2022Van het eerste contact tot uitvoering van de opdracht; perfect! Er werd snel gereageerd, afspraken werden nagekomen, de verhuizing werd professioneel uitgevoerd door vriendelijke medewerkers.
Snel, klantvriendelijk en efficient19 mei 2022Een zeer prettige ervaring. Ze starten rustig maar nadat ze het huis hebben verkend is het een geolied proces van leegruimen.
Ze werken erg professioneel en geven je bijna direct het gevoel dat het goed gaat komen, en dat gaat het ook.
Verbazend snel, en prettig19 mei 2022Op tijd, netjes, correct, deskundig.
Oplossingsgericht.
Goede organisatie van de verhuizing.19 mei 2022Aanrader.
Vriendelijk, professioneel, snel, betrouwbaar19 mei 2022Vriendelijk voorgesprek met goede offerte, reageerden altijd vriendelijk op mijn vele vragen.
Kwamen alle afspraken naar. Op de verhuisdag zelf stond er een professioneel team van 6 jonge , aardige, goed organiseerde mannen. Binnen 2 uur was alles geladen zonder dat iets kapot ging. Net zo snel was alles op de nieuwe adres ook weer uitgeladen. Ook de af- en opbouw dienst verliep uitstekend.
Hartstikke bedankt jullie allemaal
Sofia en Bernd
Vakkundig, zorgzaam en snel19 mei 2022Bij onze verhuizing gebruik gemaakt van A.N. Verhuizers. Arjan kwam thuis om eea te bespreken en op te nemen. Samen de verhuizing op een prettige manier doorgenomen.
De communicatie daarna verliep ook goed. Duidelijk werd er gecommuniceerd wanneer we oa de verhuisdozen konden verwachten.
De dag van de verhuizing stonden er 4 vriendelijke mannen voor de deur. Met hen de woning doorlopen. Hierna zijn de mannen aan de slag gegaan. Binnen 4 uur was alles ingeladen en reden we naar de nieuwe woning. Ook daar was alles zo uitgeladen. De heren zijn vakkundig en hebben zeer zorgvuldig gewerkt.
Wij zouden AN Verhuizers zeker aanraden.Zij verzorgden de verhuizing zodanig prettig, zodat wij redelijk stressloos konden verhuizen.
Arjan en personeel AN Verhuizers bedankt
A.N. Verhuizers heeft mijn verhuizing van A tot Z prima verzorgd!13 mei 2022Vanaf de offerte tot en met het weer ophalen van de verhuisdozen was het contact heel prettig. Heldere afspraken die ook nagekomen zijn.. De verhuizers doen hun werk op een professionele manier en zijn klantgericht. Ik kijk terug op een hele prettige verhuizing, waarbij ik ontzorgd ben. Ik kan A.N,Verhuizers dan ook van harte aanbevelen!
Niets dan lof24 april 2022De medewerkers van AN verhuizers verdienen een dikke pluim. Zij doen hun werk rustig en toch voortvarend. Het zijn harde werkers die op een plezierige manier van wanten weten.
Meer reviews?Uw ervaring staat voor ons op #1. Dat doen we door vakkundig en snel te werk te gaan, zo goed mogelijk te communiceren en dat alles tegen voordelige tarieven. We zijn dan ook trots op alle positieve reviews!
Bekijk alle reviews Offerte aanvragen
Arjan Nazari
Eigenaar @ A.N. Verhuizers