Is uw bedrijf gegroeid en wordt het tijd om te verhuizen naar een nieuwe locatie? Het verhuizen van huis naar huis is al een flinke opgave. Bij het verhuizen van een volledig bedrijf, komt nog veel meer kijken. U wilt op de meest efficiënte manier van de huidige locatie, naar een nieuwe locatie. Zoekt u een betrouwbaar verhuisbedrijf dat hierin is gespecialiseerd? Dan helpen wij u graag.
Een zakelijke verhuizing is niet te vergelijken met een particuliere verhuizing. Er komt zoveel meer bij kijken en vergt dan ook een grondige voorbereiding. Natuurlijk brengt dit ook de nodige kosten met zich mee. Voor het verhuizen van uw bedrijf moet u het proces van uw onderneming tijdelijk stilleggen of aanpassen. Uiteraard is het van belang dat deze tijdelijke onderbreking zo kort mogelijk duurt.
Een goede planning is dan ook essentieel. Wat kom er allemaal kijken bij een bedrijf verhuizen? Waar moet u aan denken en hoe kunt u dit het beste aanpakken? Gaat u zelf aan de slag of besteedt u dit liever uit aan een professioneel verhuisbedrijf?
Het allerbelangrijkste van een bedrijfsverhuizing is de planning. Zorg ervoor dat u een strakke planning hebt en vooral dat hier ook aan wordt gehouden tijdens de verhuizing. Uw klanten dienen ingelicht te worden van de verhuizing, maar denk bijvoorbeeld ook aan leveranciers. Laat uw leveranciers op tijd weten dat er een verhuizing aan zit te komen. Daarmee voorkomt u verwarring.
Moet uw personeel tijdelijk naar huis? Zorg er dan voor dat dit niet onnodig lang duurt en dat ze hun werk zo goed mogelijk vanuit huis kunnen voortzetten.
Als de verhuizing eenmaal volbracht is, is het belangrijk dat het bedrijf zo snel mogelijk weer operationeel is. Zo kunnen de klanten weer snel terecht en kan het personeel weer aan de slag.
Een draaiboek is bij een bedrijfsverhuizing een onderdeel van de planning. Zet alles op een rij en werk de planning uit. Houd de planning en de tijd die u hiervoor uittrekt wel realistisch.
Plan uw kostbare tijd goed in. Tijd kost geld. Dit geldt voor alle bedrijven. Als ondernemer of manager is het fijn als eventuele medewerkers zo lang mogelijk door kunnen werken en op de nieuwe locatie ook zo snel mogelijk weer hun werkzaamheden kunnen hervatten.
Afhankelijk van het type bedrijf wat u heeft, kan het verstandig zijn om de verhuizing deels in het weekend uit te voeren. Zo verliest u geen kostbare tijd. Mocht u in het weekend ook open zijn, dan kunt u de verhuizing het beste inplannen aan de hand van de drukte per dag.
De planning is belangrijk, maar uiteindelijk moet de verhuizing natuurlijk ook goed en grondig uitgevoerd worden. Als we uitgaan van een gemiddelde kantoorverhuizing, dan zijn er behoorlijk wat stoelen, tafels, bureaus en andere kantoorbenodigdheden die vervoerd moeten worden. Zorg ervoor dat het vervoer goed geregeld is, maar denk ook aan materiaal zoals steekwagens, verhuisdozen en beschermliften.
Kunt u het meubilair niet direct bij de nieuwe locatie kwijt? Maak dan gebruik van een tijdelijke opslagdienst. Bij AN Verhuizers bieden wij een tijdelijke opslag voor uw meubilair aan. We kunnen u dus niet alleen helpen met het verhuizen van uw bedrijf, maar bieden ook een tijdelijke opslag voor uw kantoormeubilair.
Meer weten over onze mogelijkheden? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
Wij hebben alle verhuismaterialen voor je verhuizing beschikbaar.
Ik help je graag verder. Neem vrijblijvend contact op of kom eens langs voor advies. Ik denk graag met je mee.
Inmiddels hebben wij vele tevreden klanten mogen verhuizen naar hun nieuwe start. Deze klanten beoordelen onze service met een gemiddelde score van 9,5. Bent u de volgende? Klik hier om ook een offerte aan te vragen!
Google review28 februari 2025Kwaliteit: komt afspraken goed na, snelheid verhuizers, goede prijs én vriendelijk personeel!
Google review25 februari 2025Wij zeer tevreden over de mannen die ons verhuisden op 21 februari van dit jaar. Alles was vlot gedemonteerd en klaar voor vertrek. Ook op de nieuwe locatie werd alles weer zorgvuldig in elkaar gezet. Bedankt.
Google review22 februari 2025Snel en vakkundig. Zeer aan te raden.
Google review18 februari 2025Super tevreden met de verhuis- en montage service van AN Verhuizers! 7.30 uur begonnen en 14.15 uur stond alles opgebouwd en op de goede plek in ons nieuwe huis. Mannen werkten hard en zorgvuldig!
Google review11 februari 2025Heel goede ervaring. Super snel, netjes, en niks is teveel. Erg vriendelijke jongens. Ik zou en zal dit bij iedereen aanbevelen. Groet, Frans
Google review8 februari 2025Vandaag om 7,30 uur begonnen met inladen.
Men was voorzichtig met de meubels, porcelein en glaswerk werd vakkundig ingepakt. Ook waren ze zeer beleefd en vrolijk. Deze firma verdient een pluim.
Ook een loodzware kast werd heel in het appartement geplaatst 👍🏻🤗 een aanrader! …
Google review24 januari 2025Heel blij met A.N. Verhuizers! Ze hebben ons heel goed geholpen met onze verhuizing (particulier), waren snel in hun reacties en heel netjes op de dag zelf.
Google review19 januari 2025Wat een topteam van AN Verhuizers! Drie ontzettend leuke jonge mannen met een geweldige dosis humor en altijd in voor een gezellig praatje. Ze werken vlot en efficiënt, waardoor de verhuizing soepel en stressvrij verliep. Echt een aanrader voor wie op zoek is naar professionele én gezellige verhuizers!
Google review16 januari 2025Super service, alles gebeurde zoals afgesproken, voorzichtig en netjes omgegaan met onze spullen, en met prettige aardige medewerkers! Al twee keer goed bevallen!
Google review16 januari 2025Alles heel goed verlopen. Kwamen op tijd, werken netjes en hard. Zeer vriendelijk.
Meer reviews?Uw ervaring staat voor ons op #1. Dat doen we door vakkundig en snel te werk te gaan, zo goed mogelijk te communiceren en dat alles tegen voordelige tarieven. We zijn dan ook trots op alle positieve reviews!
Bekijk alle reviews Offerte aanvragen
Arjan Nazari
Eigenaar @ A.N. Verhuizers