Een zakelijke verhuizing is een ingrijpende klus die ervoor kan zorgen dat uw bedrijf tijdelijk stil komt te liggen. Bijvoorbeeld als u het huidige pand laat renoveren of als u naar een nieuw pand verhuist. Maar het is niet nodig dat u lang uit de lucht bent. Wij kunnen als professioneel verhuisbedrijf voor een snelle en efficiënte verhuizing zorgen, zodat uw bedrijf blijft doordraaien en dat er nauwelijks overlast wordt veroorzaakt. In deze blog zetten we alle voordelen van een professioneel verhuisbedrijf voor u op een rijtje.
Een snelle en efficiënte verhuizing vraagt om een goede planning, die wij dan ook graag voor u maken. Op basis van de gegevens die u verstrekt, zoals de verhuisdatum, kunnen wij een gericht plan opstellen en voor voldoende capaciteit zorgen, zodat de verhuizing ook vlekkeloos verloopt. Wij kunnen tevens bespreken welke klussen u zelf regelt en voor welke klussen u onze hulp nodig heeft.
Wij kunnen uw bedrijf snel, efficiënt en ook volledig verhuizen naar een andere locatie. Alle kantoormeubels worden zorgvuldig gedemonteerd, ingepakt, vervoerd en op de nieuwe locatie zowel gemonteerd als op de juiste plek neergezet. Moet een deel van de meubels worden opgeslagen of juist worden afgevoerd, omdat u nieuwe kantoormeubels heeft besteld? Dat zijn tevens klussen die wij voor u uit handen kunnen nemen.
Een verhuizing kan ook een perfect moment zijn om schoon schip te maken. Wellicht is er een deel van het archief dat u graag wilt vernietigen, maar niet de mogelijkheden tot hebt. Wij bieden niet alleen de mogelijkheid aan om uw archief discreet te vernietigen, want wij zijn ook gecertificeerd om dit te mogen doen. Op die manier hoeft u zich geen zorgen te maken over het feit dat gevoelige gegevens van uw personeel, klanten en businesspartners eventueel op straat terechtkomen.
Heeft u ook hulp nodig bij het verhuizen en het aansluiten en configureren van uw netwerk? Dit is een klus die wij samen met onze gecertificeerde partners voor u uit handen kunnen nemen. Op die manier bent u binnen een korte tijd weer volledig operationeel en draait uw business door als gewoonlijk. Door een zeer korte periode dat u niet online bent loopt u ook het minste risico dat u bijvoorbeeld handel mist. Uiteraard worden systemen, zoals computers, monitoren en randapparatuur ook efficiënt verhuisd, op de juiste plek neergezet en aangesloten.
Heeft u behoefte aan opslag, omdat u hier op uw nieuwe locatie geen ruimte voor heeft of wilt u de beschikbare ruimte aan andere zaken besteden? Dat is mogelijk, want wij bieden de mogelijkheid aan om bijvoorbeeld uw archief of kantoormeubels veilig op te slaan. Een selecte groep klanten die op zoek zijn naar extern magazijn faciliteren wij ook. In dat opzicht doen wij meer dan alleen uw verhuizing plannen en regelen, want wij bieden veel meer mogelijkheden aan om u op meerdere gebieden te ontzorgen.
Heeft u behoefte aan een kennismakingsgesprek en bent u benieuwd welke mogelijkheden wij aanbieden? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op. Wij sturen u ook graag een voorstel op maat om uw zakelijke verhuizing tot in de details te regelen.
Terug naar overzichtArjan Nazari
Eigenaar @ A.N. Verhuizers